Skal du tilmeldes hold i 2024 skal du først betale Foreningsmedlemsskab 2024.
Klik på den stiplede linie nedenfor teksten og klik derefter 'Tilmeld' i den grå boks til højre. Husk, at det er den person der skal gå på holdet, der skal betale Foreningsmedlemsskab.

For 2024 koster Foreningsmedlemsskabet kr. 145,- som betales før den første tilmelding til et hold/en aktivitet i en af afdelingerne i Solbjerg IF. Medlemsskabet betales kun 1 gang pr. år uanset hvor mange afdelinger du er aktiv i.

Har du ikke tidligere været medlem af Solbjerg IF, skal du oprette en profil ved at klikke på Foreningsmedlemsskab 2024 på den stiplede linie nedenfor teksten her og udfylde det med alle dine/dit barns oplysninger. Se en trin-for-trin vejledning her

Har du før været medlem af Solbjerg IF har du allerede en profil, og du skal derfor blot klikke på Foreningsmedlemsskab 2024 og logge på med dit telefonnummer eller e-mail samt dit password.

Vær opmærksom på at det er den udøvendes kontaktoplysninger vi har brug for - også selvom det er et barn på 4 år. Mor eller far på 32 kan IKKE tilmeldes et hold for 4-årige :-)

Du betaler Foreningsmedlemsskabet ved at klikke her, logge dig på og betale med en af de mulige korttyper.

Tilmeld foreningsmedlemsskab 2024